Paulina Larsson

Torsdag

Vardag Permalink0


Några bilder från dagens snapstory. Ibland är jag himla aktiv där, speciellt idag! Jag har haft en riktigt bra start på denna påskledighet. Jag var ledig idag och kommer vara de enda tills på tisdag, såå fantastiskt! Jag steg upp tidigt imorse och åt min favoritfrukost, smoothie. Efter det promenerade jag ner  till kiropraktorn för att fixa kroppen som jag har lite bekymmer med just nu. For sedan på hair and face för att umgås med mina två hjärtan, Lowa och Jonna. Handlade sedan mat, godis, alkohol och gick hem och lagade en god laxlunch samtidigt som jag fick ett långt och roligt FaceTime-samtal med mina tjej i New york (saknar..) Hann vara hemma en timme sedan ner på espresso för fika och prat med vänner. Efter det shoppade vi, jag hittade en tröja som jag blev kär i och smink och andra småsaker. Tiden sprang iväg och det var dags för träning och videoanalys av förra helgens match. Ikväll har jag haft myskväll med Julia och ätit popcorn framför fotboll, myspys! För tillfället har jag en utslagen lillebror som sover på min soffa. Överväger om jag ska väcka honom eller inte.. Godnatt!
Till top