Paulina Larsson

Andra advent

Bilder, Vardag Permalink0
 
Hello! Det var ett tag sedan jag tittade in här men nu ska jag försöka få ihop ett litet inlägg. Som jag tidigare nämnt så älskar jag månaden december, julen och allt vad den innebär. Det är bara att titta på collaget ovan, haha ser nästan ut som att julafton är imorgon typ... Jag är iallafall jättenöjd över hur jag pyntat i lägenheten och jag har gjort 6 nya juliga/vintertavlor (måste nästan visa fler bilder sen). Alla kakor/bröd jag har bakat doftar underbart ur burkarna här i läggan. I fredags tjuvstartade vi med glöggkväll med tjejerna och nästa helg har jag lilla julafton med släkten på pappas sida. För mig känns det som att det har varit julafton sedan slutet på november, haha! Nu är det endast 18 dagar kvar till julafton, ahhhh! Jag har inte speciellt många julklappar kvar att köpa heller och de känns väldigt skönt. Ha det bra, så kanske vi hörs snart igen!
Till top