Paulina Larsson

Six billion people in the world, six billion souls and sometimes all you need is one

Permalink2
igår var jag som sagt på ladan och såg hockey, b-jun förlorade, stackarna:( efter matchen ville anki och några hitta på något men nae jag skulle fan frysa ihjäl om jag skulle förflytta mig till anki i -30. jag förfrös fötterna och de räcker. jag har fortfarande ont, buhu:( aja idag ska jag iaf stå i hamburgervagnen på marknaden med olivia. tur att jag kan göra hamburgare osv. hihi. jag kände verkligen inte för att stå och sälja hamburgare i flera timmar, ska stå mellan 13.00 – 16.30. men man måste ju ställa upp för laget=) nu ska jag duscha äta och göra mig klar. pusshej
#1 - - svenhej:

visst hånglade du med alle igår också ;)

#2 - - LOWA:

SV: ne det tycker jag inte (A)

Till top