Paulina Larsson

Ett år.

Vardag Permalink2

Idag har du varit min i hela 365 dagar, ett helt år. Jag tänker tillbaka och tiden har gått så otroligt fort, och så mycket som vi har hunnit med. Vi har åkt väldigt långt i världen tillsammans men vi har också åkt väldigt långt utan varandra. Men jag har alltid känt din närvaro på något sätt. Som t ex när jag åkte till Spanien så tog jag med en tröja som var din, som du hade haft på dig under en dag. Den tröjan luktade jag på varenda dag, flera gånger om dagen.

Även fast att vi ibland bara ligger i soffan och ser en film på en lördagskväll så känns den kvällen så speciell för oss båda. Vi behöver inte gå ut och äta middag på någon spejsad resturang för att det ska kännas speciellt. Visst kan det vara mysigt att gå ut och äta men för oss är varje kväll tillsammans speciell. Vi behöver därför inte göra något speciellt för att det ska vara speciellt för oss.

Jag bokstavligen älskar att bli omhållen av dig på nätterna, när jag vaknar av dina ömma pussar, när du snarkar och när du rör på dig hela tiden som att du har mask i rumpan men det gör mig bara glad för då vet jag att du är där. Det finns så mycket jag vill skriva ut här men nu ska jag lugna mig.

Tack för ett helt otroligt underbart år och för att du har orkat med mig med mina humörsvängningar, huvudvärk när jag bara spyr, mina sömnproblem och alla andra problem som jag har ibland, jag är chockad.
Du är min drömkille helt enkelt. Du har världens varmaste hjärta, du ställer alltid upp, och du får mig att känna mig duglig och du gör mig så lycklig varenda dag. Det är du som gör så att jag går upp varje morgon.

Jag älskar dig Alexander! ♥
#1 - - linalaa:

jättefina skrivet paulina!!! :D GRATTIS!♥

#2 - - Anonym:

Man får ju tårar i ögonen, älskar dig honey! <3

Till top