Paulina Larsson

Helgen

Vardag Permalink0



Den här helgen sprang verkligen iväg. Jag har haft en kanonhelg som erbjöd allt möjligt. I fredags bjöd jag en saknad på middag och sedan hade vi myskväll. Lördag dag blev det en massa fix inför inkilsfesten. Hann även se hockeyn och fotboll däremellan. Lördagskvällen bjöd vi hela laget på en helkväll med mat, efterrätt och olika filmer, shower, danser och sång! Grym kväll verkligen! Nu är vi inkilade i laget, kuuul! Hann även med att pierca mig i örat i lördags. Funderar på att ta minst 2 till så jag har 8.. 😁
Mirre sov hos mig efter festen så vi hade mysfrukost igår och sedan gick vi på stan och shoppade! Hittade massa fräscht! Sen kom Julia till mig och hon fick äran att hjälpa mig att hänga tvätt sedan for vi på fotboll för att heja på mitt gamla fotbollslag Sunnanå💙 
Ungefär så såg min helg ut! Tack alla inblandade💚
Till top