Paulina Larsson

Weekend

Vardag Permalink0

Tog helg 15 i fredags, drog på träning och sedan hade jag och ett skönt gäng tjejer vinkväll sedan gick vi ut på klubben. Väldigt trevlig kväll!
Lördag umgicks jag med Alice hela dagen och vi flängde runt överallt, tog en drive in och beslutade sedan för att spendera kvällen i Burträsk. Jag åt middag med Alice och hennes familj och efter det blev vi tvungna att ta en nap. Vi var sjukt slut! Kvällen blev väldigt lugn, spel och prat med några vänner sedan sov jag och Alice tillsammans. 
Söndagen åt vi frukost tillsammans och sedan for jag tillbaka till Skellefteå. Tränade, fixade till mig för att gå ut och äta för att fira pappa som fyllde 45 år, pappa börjar bli gammal:))) Efter det for jag och såg fotboll på Norrvalla med kompisar, hände med en sjukt trött Oscar och jag avslutade dagen med söndagsmys med Jonna och Lowa.
Sjukt bra helg!
Till top