Paulina Larsson

Weekend

Bilder, Fest, Outfits, Vardag Permalink0



Här ovan har ni lite bilder från helgen. När jag tog helg i fredags 16.00 så har det varit full ös sen dess. Det började med tjejfest med mina favoriter och det blev en riktigt kanonkväll! Lördag åt jag och 6 andra tjejer lunch hos mig, sedan umgicks jag med kompisar resten av dagen och sedan mot kvällen blev det fest hos mig, mina tjejer + ett killgäng. Myyycket kul! Hade sovsällskap av Lowa och sedan på söndagen var jag ute på en långpromenad, hälsade på några vänner och åt lunch hos mamma. På kvällen sa jag hejdå till älskade Alice som nu har åkt tillbaka till USA:(:(:( buuuhhuu! Efter det tränade jag och sedan firade jag och juntatjejerna Elin i förskott med en supergod chokladtårta.
En riktigt bra helg, tack alla mina fina vänner! 
Idag har jag fikat på eh med tjejerna och tränat. Nu ska jag sussa, snart upp och jobba, godnatt! :)
Till top