Paulina Larsson

Back on track

Vardag Permalink0
Hejhej, ja det var ett tag sedan! Ursäkta min långa frånvaro från bloggen. Jag tänkte iallafall att jag ska försöka skriva ihop ett snabbt inlägg.
Det jag gör nuför tiden är väl inga nyheter eller några större förändringar. Jag tränar, äter, sover, jobbar, umgås och shoppar. 
Jag har faktiskt lite ågren över att jag inte skrivit oftare för många roliga veckor och helger har passerat.
Jag hade iallafall en händelserik dag idag (fredag) då jag började dagen med en huvudskada på jobbet. Jag slog i huvudet rejält i ett skåp och fick ett jack. Knaprade alvedon och kämpade resten av dagen med smärta. Och vad tror ni händer just innan jag far på träning. Jo självklart slog jag upp såret ännu mer mot ett järnrör. Och vad tror ni just hände, jo jag slog i det igen.. Hahaha orkar inte!!! Huvudvärk och illamående har hela dagen bestått av. Det ska alltså bli jäkla skönt att sova nu!
Annars har jag haft en bra jobbdag, rolig träning med födelsefirande efteråt och världens bästa myskväll med bästa vän, Lowis. Nä, godnatt nu! 

Till top