Paulina Larsson

1 dag!!!

Resor, Vardag Permalink1
Hejhej! Jag har blivit så dålig att uppdatera..
Iallafall har haft väldigt problem med sjukdom de två senaste månaderna och även nu. Jag är dödsförkyld, feber och har hosta. Jag har ingen energi och jag har bott på vårdcentralen den senaste tiden. Så jävla less och jag har inte tid att va sjuk nu.. De var 230 dagar då vi bokade resan till Thailand och imorgonkväll åker vi till Stockholm och sedan på tordag hoppar vi på flyget som ska ta oss till Thailand.
Känns så sjukt och overkligt, jag har nog inte riktigt förstått de än.. Längtar något så kopiöst till värmen!
Vill ni kika på våran reseblogg så gör de här! Annars så ska jag försöka uppdatera här under resans gång, vi ser när vi hörs nästa gång, puss! 
 
#1 - - Linn:

så söt klänning på bilden:D

Till top