Paulina Larsson

Svar på några frågor

Frågor & svar Permalink2
Vad har du för kamera och vad kostar den ca?
Jag har en Nikon COOLPix S8200 kompaktkamera och jag skulle säga att den är lika bra som en sämre systemkamera typ. Jag älskar exakt allt med min fina nikon. Den kostade mig 2000:- om jag minns rätt!
 

Vad ska du göra nu efter skolan?

Ströjobba och spela fotboll!
 

Hur mkt shoppar du i månaden och vilka är dina favvoaffärer?

De är så olika men jag shoppar väl kläder och sånt för ca 1500 kr i månaden.
Jag shoppar helst på bikbok, vero, gina och H&M och internetshoppar helst på Nelly.
 
Hur har du haft råd, har du jobbat under skolgången?
Jag ska erkänna en sak för er alla. Jag har knappt haft studiebidrag under gymnasietiden för att jag har inte varit så mycket i skolan. Sen så har jag inte jobbat något alls, eller jag har ju sommarjobbat på somrarna några veckor men de är allt. Jag är nog flickan med guldbyxorna.
 
Är du feminist?
Nej.
 
Är du nöjd med dina betyg som du fick när du gick ut gymnasiet?
Alltså ja det är jag! Med tanke på hur lite jag har ansträngt mig så är jag jävligt nöjd!
 
 

Hur ser du på framtiden? Fotbollen, jobb, var du ska bo osv osv?
Framtiden är väldigt oklar. Jag får en stor klump i magen när jag tänker på framtiden för jag vet inte riktigt vad jag vill. Men jag prioriterar fotbollen först, sedan kommer jobb eftersom att jag känner att fotboll betyder allt och jag vill komma långt. Men just nu jobbar jag på Gårdarna och när mitt schema tar slut där så kommer jag troligtvis ströjobba på både Hemtjänsten och på Gårdarna.
Jag kommer nog bo hemma något år till för att jag tycker att de är perfekt att jag har ett hem i både Burträsk och en lägenhet i Skellefteå.

Ska du resa något i år?
Ja, kanske. Jag och några vänner har pratat om Thailand, men jag vet inte hur det blir med det. Annars kanske jag kanske far bort en vecka eller två till något fint land.
 
#1 - - tuva:

varför är du inte feminist?:)

#2 - - Anonym:

Håller med föregående talare :)

Till top