Paulina Larsson

Årsummering 2013 del 2

Bilder, Om mig, Vardag, Årssummering Permalink1
JULI: Bestod av jobb, träna, sola, umgås, beachfotboll (förlorade finalen på straffar), bilkurra, volleyboll, glass, filmkväll, bad, grillkväll, stranden. Livskvalité.
 
 
 
AUGUSTI: Jobbade i vanlig ordning, fotade mycket, besökte matfesten, käkade middag massor av gånger med vänner, solade på långan, shoppade, höll i en levande orm(!!), festade, vi ordnade en volleybollturnering, såg fotbollsderbyt i skellefteå, hade klassåterträff i Mora och levde livet liksom.
 

SEPTEMBER: Jag gjorde ett försök med att sluta äta godis, en vecka utan godis höll jag på att avlida. Hösten började titta fram och jag gjorde om mitt rum helt och hållet. Jag var på fest i Bygdeträskliden i Alles stuga och de var en riktigt bra kväll. De var mycket fotboll, dm-final, matcher och massor av träningar.  Jacuzzi, badtunna, lagfest och sköna höstpromenader hann jag också med.
 
OKTOBER: I oktober jobbade jag mycket, vi spelade dm-final som slutade med förlust med 3-2 mot Umeå IK men vi gjorde en riktigt jävla bra insats, jag och Alice tog några fula höstbilder, vi spelade säsongen sista match och fick fotbollsuppehåll och jag och Lisa blev träningskompisar i en månad innan hon drog iväg till Thailand. Jag och Lowa fotade höstbilder och vi hade fotbollsavslutning som var kung. Efter denna fotbollssäsong blev jag årets skyttedrottning trots lite småskador!
 
 
NOVEMBER: Jobb, hockey, mys med mamma, 3,5 år med Alexander, egenträning, skridskoåkning på sjön, avskedsfest för Lisa<3, julklappshandling och halloweenfirande skedde i november.
 
 
DECEMBER: Världens mysigaste månad. Men i år var den speciell. Knappt någon snö, ishalka, plusgrader och därmed en svajande julkänsla. Men de har varit en riktigt bra månad. Har varit mycket i Skellefteå för att shoppa och umgås med mamma. Jag har jobbat hyffsat mycket, gymmat och träningarna i stan är i full gång. Lilla julafton med tjejerna var som vanligt världens mysigaste kväll och jag hade världens mysigaste och bästa julafton. Snart firar vi in det nya året och jag ser framemot 2014.
 
#1 - - Petra :

Fina bilder och collage! =)

Till top