Paulina Larsson

FOTBOLLSBILDER

Fotboll Permalink0
Eftersom att jag har spelat fotboll sedan jag var 5 år och för att denna blogg halverst är en fotbollsblogg så tänkte jag dela av mig med massvis med fotbollsbilder. Det finns såklart flera tusen bilder på mig när jag spelar fotboll så därför tänkte jag visa er några bilder som jag ger väldigt många blandade känslor.

Första lagbilen. Bild från en cup i Mjödvattnet då vi tog hem helt skiten (om jag inte minns fel).
Elitlägret 2009 i Halmstad med länslaget. Häftig upplevelse och förbannat roligt!
Junsele med länslaget. Hur kul som helst.
Cup kommunal.
Cup kommunal.

Den här bilden är jag bara allmänt ful. Bild från Sunnanå cupen 2011.
Vad säger man om en sån här bild? Trakiskt av mig att visa en sexställning medans jag lirar boll..

Ingen trevlig upplevelse. Jag sparkade av en motstånares näsben..

Denna match vann vi med typ 5-0 och ändå inget leende på läpparna.. fast och andra sidan så är vädret så trakisk så man knappt kan le.
Träningsläger i Spanien. Oförglömligt.
En bild från årets electrolux home cup. Hahah älskar bilden!
Sånna här matcher minns man. Vinst med 8-1 mot Mariehem i div 2. Hur underbart är det inte att pissa på motstånare?

Kärleken till detta lag är obeskrivlig. Som ni kanske ser så älskar vi varandra! BFF-best friends forever.

Målet som jag gjorde här var underbart. Kontring från eget mål efter en hörna och sedan runda målvakten och bara lägga bollen i mål. YEYYYY =)
Känslan när vi i år kom som nykomlingar till div 2 och vi avslutar säsongen med att gå upp till div 1. Fyfan så underbart. Vi är överlyckliga.
Till top