Paulina Larsson

FINA ONSDAG

Vardag Permalink0
Oj vilken fin onsdag det har varit idag! Dagen började med en fotbollsträning på norrvalla, engelskalektion och jag gjorde bort mitt sista prov i åk 2, skönt! Efter skolan blev det en sväng på stan med fina Johanna. Sen så fick jag finfrämmande vid middagen av älsklingen så vi åt en mindre romantisk middag tillsammans (spagetti och köttfärsås). Dock så är de det min favorit mat ♥ Om jag fick bestämma så skulle jag äta det 7 dagar i veckan! Sen ikväll har jag tränat i två timmar med världens bästa lag och vi var bra idag! På topp helt enkelt. Sen så avslutade vi träningen på bästa sätt i duschen, haha fy så roligt vi hade i duschen! Skrattar fortfarande! Nu får ni bli nyfikna men in på några detaljer kommer jag inte gå in på ;) Nu ska jag käka gott kvällsfika och gå och lägga mig i sängen, helt fucking ensam. Dock var det ungefär 2 veckor sedan jag sov ensam så jag och alle sover under olika tak inatt.. det kan vara bra det också=) Godnatt.

Ett jättefint träd som finns på våran skola, vi blev tvungna att fota!
Till top