Paulina Larsson

Bra lördag

Vardag Permalink1
Shiiiiit vilket lyckad lördag alltså. Bland de roligaste dagarna i mitt liv. Den började med att stiga upp kl 6 och sedan sitta i en bil 30 mil i sjukt bra väder. Då vi kom fram blev det shopping och mat på Ikea och sedan for vi även till Finland och besökte Lidl och alco och andra affärer. Mycket nice. Sedan efter en lång dag käkade vi pizza innan vi skulle åka 30 mil igen. På vägen hem så provsmakade jag och några andra några cider som vi köpt ;) riktigt goda och billiga dessutom, väldigt värt. Och ikväll så har jag hängt med Lowa, Frida, Johanna och Jennifer och vi har lekt frisörsalong. Både jag, Frida och Johanna har färgat håret ikväll så nu är jag riktigt blond. Jag har inte färgat mitt hår på 1 år och 3 månader så jag kände att det var dags ikväll. Jag, Jennifer och Lowa avslutade kvällen med en kvällspromenad och det var riktigt trevligt. Nu ska jag lägga mig i sängen hos Alle och vänta på att han kommer hem.

#1 - - anki:

Hoppas det gick bra att jag lånade dina bilder? ;)

Till top