Paulina Larsson

ENERGISLUKARE

Vardag Permalink0
Ibland är jag så taggad på livet att jag bara vill dö av lycka men då kan det gå en minut och jag blir världens mest negativaste person i hela världen. VARFÖR? Jag hatar mina humörsvängningar. Jag är en energislukare. Jag slösar energi på att svära över missnöje, saker som inte går göra något åt, skolan, och framförallt läxor. Men nu har jag bestämt mig för att vara positiv hela helgen ut för denna helg och nästa helg kommer jag sent att glömma. Imorgon är det linjefest och det ska bli sinnessjukt kul. Lördag ska jag förhoppningsvis se FF:s sista match, umgås med Alice, Jonna och Lowa kanske annars blir det att fira att jag och Alle har 17 månader. Söndag blir det att träna och plugga och något kul blir det säkert. Och nästa helg har vi lagfest och den festen kommer bli grym!


CHEEEEERS!
Till top