Paulina Larsson

Tisdag

Vardag Permalink0

En bild på mig från igår.

Igår hade jag är lugn och skönt kväll med några kompisar. Vi satt ute och lyssnade på musik, åt ostkrokar men det blev för kallt senare mot kvällen så då satte vi oss inne på inneplatsen och åt glass och pratade en massa. Dock så blev jag tvungen att göra en rätt tidig kväll eftersom att jag hade feber igår..

Idag har jag spenderat ett flertal timmar på bonstan med mina kusiner och min moster från Umeå. Även med mormor, Palle, mamma, Oscar och Yngve. Sen så träffade jag även mina små kusiner där som jag också umgicks med. Vi har i alla fall stekt i solen, fikat, badat, spelat fotboll och ätit glass. Riktigt härlig dag även om det har blåst väldigt mycket idag.

Nu får vi matfrämmande av släkten, och senare ikväll ska jag troligtvis umgås med några! ♥
Till top