Paulina Larsson

100728

Permalink1
Idag har jag jobbat och det var min sista dag idag så nu kan man säga att jag äntligen fått mitt sommarlov! Usch så bra det känns att det är över. Nu ser jag framemot att "resa" lite, sena kvällar, leva livet osv ;) För övrigt så dricker jag vatten liter efter liter, äter som ett djur och taggar matchen mot Clemensnäs som vi har imorgon!Kvällen ska nog spenderas i btk med Frida :)

#1 - - Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Till top