Paulina Larsson

100228

Permalink0
de var ett tag sen jag skrev på bloggen men nu tänkte jag försöka få till ett inlägg. just nu sitter jag iaf vid mammas laptop och skriver på musikarbetet som aldrig blir bra eller klart..... :(:( helgen har iaf bestått av

-bio i fredags med alle danne frida sebbe elis emanuel ogge hakkan och jp. vi såg Farsan och den var inte så jättebra tycker jag iaf.
-jag frida emanuel och alle har nästan fryst ihjäl utanför konsum.
-åkt skoter, grillat och åkt madrass i kvarnberget med 30 pers!
-folk hos lisa
-film, chips, dipp och dricka hos ante
-långpromenad med oscar

jääääääääääävligt lyckad helg!

nu skriker oscar på mig att det är något bra på tv:n, så jag tänkte göra en soda stream till oss och mysa lite med han. nu återstår bara löpning och fotbollsträning i stan ikväll, N-I-C-E!

Till top